få boken min signert til jul med personlig hilsen!

annonselenke nelly og egenreklame  – 

(annonselenke) Genser Gucci / bukse HER 

Noen bilder fra da jeg gjorde meg klar til nobel med mitt beste “glamsquad”. Jeg sverger, å være inne på det fine rommet til Dajana, høre på gammel musikk og drikke champagne er noe av det beste jeg vet! Hun tar ikke kunder lengre, noe som er fullt forståelig siden hun har så mye å gjøre, men nesten litt synd at ikke alle i verden får oppleve den magien, haha.

Forresten! Om du ønsker å kjøpe boken min signert MED en personlig hilsen før jul, kan du bestille den ved å sende mail til: [email protected]. Det koster 169 kr for pocket og 199 kr for hardcover (du må skrive hva du ønsker å bestille i mailen) Da sender vi boken i morgen tidlig og du har den garantert før jul. Du velger selv hva du ønsker jeg skal skrive i boken. OBS! Begrenset opplag, så send mail kjapt! 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg