nobels fredspris 2017

For et par dager siden var det Nobels fredspris, og jeg var invitert i Rema 1000 sin losje som en takk for jobben vi har gjort sammen det siste året. Det var veldig hyggelig, og jeg følte meg så fin sammen med min kjære. Det var ikke tillat å ha med kamera inn så jeg knipset bare et par bilder på mobilen før vi dro, det var nok uansett like greit med kameraforbud da det ble 10 drinker for mye etterhvert (og jeg som ikke skulle drikke) og det hele endte med etterfest hos rema-sjefene og så en uber-tur rundt halve oslo for å finne en åpen mcdonalds, haha.. Sånt gir meg noia dagen derpå, alle pengene man har brukt på absolutt ingenting for NEI vi fant ikke en åpen mc donalds.

Dajana sminket meg, Eco Cult stylet håret og Vita Mashadi sto for klærne. 💋 Hadde ikke vært det samme uten mitt “glamsquad”

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg