jeg har operert!

Som noen av dere kanskje har fått med dere opererte jeg i går formiddag. Cystene, eggstokkene, bekkenet. Det var egentlig noe jeg hadde tenkt å holde privat, fordi det er ekstremt vanskelig for meg, men nå sitter jeg altså her å skriver likevel. Det siste året har jeg vært så mye dårlig uten å vite hvorfor at mange rundt meg har blitt vandt til at jeg er syk, på en måte. Rett ut fra narkosen og så forventes det å skulle være tilgjengelig eller i godt humør, men for meg er det jo like tungt og kjipt uansett. Vondt hele tiden og mye frustrasjon fordi når du ikke får hjelpen du trenger føler du deg litt dårlig hele tiden.

Det jeg nå har gjort er, kort fortalt: fjernet en del cyster (da noen av dem hadde vokst til å bli over dobbelt så store), skyll av bekken + sjekke om eggstokkene mine funker som de skal. Dette har jeg jo fått en indikator på tidligere, men jeg måtte operere for å finne ut 100%. 

Haha jeg har på meg en slags bleie. Feeling sexy. Oppdaterer mer etterpå. 

1 kommentar
    1. Synes du er kjempe tøff og modig som tør å legge ute bilde av deg selv i bleien ønsker deg alt godt og en fantastisk riktig god kveld fra meg å puse kompis sophie Elise hilsen Kristian Magnus 🐱♥️😀🌌✌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg