nesten på gråten

reklame: annonselenke nelly  – 

Jeg håper dere har det fint og klarer å nyte helgen like mye som meg. Til tross for at jeg startet dagen med å oppdage at jeg hadde mistet speilreflekskameraet mitt, haha. I pariserhjulet i går… Heldigvis kom det til rette i løpet av dagen, jeg var på gråten et lite sekund der og så for meg å måtte betale 20 000 kr for et nytt, pluss objektiv i tillegg. Men det gikk fint! Så jeg og K dro til Villa Paradiso hvor vi spiste hver vår pizza for å feire at kameraet ikke var borte, og så gikk vi litt rundt i sentrum. Det var så kaldt, men veldig hyggelig 😘 

(annonselenke) Sko HER 

Nå skal jeg rydde i sminkemappen min.. Det er noe jeg gjør fra tid til annen, kaster alt som har blitt gammelt eller gått ut på dato. Jeg har begynt å legge kosttilskuddet jeg tar opp i sminkevesken slik at jeg husker på å ta det hver dag. Funker fint! Legger vippeserumet mitt der også. Uansett, nå skal jeg kaste unna litt og så kommer det et innlegg med anbefalinger litt senere, jeg har som vanlig litt sminke dere burde teste ut. 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg