en klein vip


Jeg er en mester på å planlegge. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har planlagt å drap å spa, dra på kino hvor de også serverer vin, kjøpe inn en haug med godteri og spille brettspill hele kvelden, og dra på julemarkedet i oslo sentrum. Jeg er altså god på å planlegge, men elendig på å gjennomføre for jeg ender opp hjemme i leiligheten nesten hver kveld uansett. Da har jeg også lært at det ikke nytter å planlegge, det må bare skje. Slik som i går – jeg skulle egentlig bare til frisøren, kjæresten min møtte meg der, så bestemte vi oss for å gå et stykke istedenfor å ta trikken. Wips så endte vi opp på julemarkedet, og det var så koselig! Litt sosialangst-fremkallenede, men absolutt julestemning og romantisk. 

Vi kjøpte såkalte “VIP”-billetter til Pariserhjulet, og om jeg skal gi dere ett råd for julemarkedet: ikke kjøp vip. Det betyr bare at du kommer fremst i køen, men de som jobbet der ble helt i ekstase og gjorde et voldsomt nummer ut av at vi hadde kjøpt VIP. Jeg har aldri følt meg som en større idiot enn da jeg ble guidet foran de andre i køen av en høylytt vakt som skulle poengtere 150 ganger at vi hadde betalt litt mer enn de andre. Da er det liksom verdt å stå i kø.

.. Vi spiste også middag på pinerolo! Helt greit sted, men ikke noe jeg ville ha anbefalt videre til dere. Da er det kulere ting å finne på liksom. Anyways, nå er jeg så trøtt at jeg holder på å svime av MEN det er uaktuelt å sove nå. Work it is. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg