du har det perfekt så hold kjeft

Er det ikke ironisk hvordan folk med kontorjobber ofte skryter på seg å ha gjort så mye, jeg leser ofte statuser som “åh jeg har svart på en million mailer i dag, endelig helg” men jeg ser aldri en lege skrive “jeg har reddet så mange liv i dag, ENDELIG fredag og taco!” Haha dere skjønner hva jeg mener. Virker som om vi – som egentlig har det ganske avslappende – lar oss stresse unødvendig mye når man egentlig har det komfortabelt. Det var bare noen tanker som kom til meg her, for jeg stresser fryktelig i kveld over.. Vel, egentlig ingenting. Det er mye som skal gjøres men jeg klarer å komme igjennom alt, og det er ingen som dør om jeg gjør feil. Så ja – creds til alle dere der ute som sliter dag ut og dag inn, uten noen mulighet eller lyst til å dokumentere alt. Jeg er full av beundring, og dere får langt ifra alt skrytet dere fortjener. 


I kveld skal jeg og en gjeng venner i bursdag, vi skal spise 10-retters asiatisk (sa Dajana, jeg tror hun overdriver) og feire en venninne som blir 30. Kasper får treffe en del av vennene mine, det ser jeg frem imot. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg