denne fjerner alle hudproblemer!

– annonse – 

God kveld!

Nå har jeg akkurat gitt meg med skrivingen. Kasper er her i Oslo nå, og det fineste jeg vet er seriøst å bare sitte ved siden av hverandre men gjøre forskjellige ting. Skjønner dere hva jeg mener? Å være sammen, men samtidig ikke. I kveld skal vi bare slappe av hjemme, helt perfekt spør du meg! ♥ 

På snakk om å slappe av: dette er en rabattkode jeg håper dere rekker å benytte dere av før julebord, nyttårsaften, julaften eller hva det nå måtte være. Da garanterer jeg deg du kommer til å se fresh ut, OG det er den perfekte vertinnegave / julegave for både gutter og jenter!

Om du bruker rabattkoden SOPHIE30 får du du 30% avslag på de populære ansiktsmaskene fra Decrusto


Jeg vet mange er veldig spent på disse maskene og om de faktisk funker, jeg har selv brukt dem til og fra i mange år. Hudormer blir dratt vekk, men jeg skal ikke lyve – det kan være ubehagelig, om du ikke smører et jevnt lag. Men det er verdt det, og resultatet etterpå er virkelig synlig med en gang!

Min favoritt er uten tvil The Original Black Peel Off Mask som dere garantert har sett på sosiale medier tidligere. Det er den jeg har sverget til i flere år, men Beauty Ghost også kalt Spøkelses masken  er helt ny for meg – den gir mer fukt og er mer forfriskende, og har en oppstrammende effekt. Den sorte trekker mer ned i dybden for å tilføre gode næringsstoffer, behandler og renser huden. Den fjerner også døde hudceller og overfløding talg. Denne hudpleie serien innholder produkter som passer til alle hudtyper om du er ung eller litt eldre. Disse produktene er gaver som en hver setter pris på om det er til mor, datter, bestemor, sønn eller bror.


Som dere sikkert ikke trenger noen leksjon i, det er viktig med et usminket ansikt før du tar på maskene. Derfor vil jeg tipse dere om et supert renseskum som renser i dybden og tilfører fukt Clear Spot Micellar Cleansing Foam. For min hudtype holder det å bruke maskene en gang i måneden, men det er anbefalt en gang i uken. Det er også viktig å avslutte med en fuktighetskrem etter en slik ?hjemmebehandling? Liposome Facial Cream overrasker her, super til alle hudtyper og kommer i en søt pumpefalske. Du kan se det litt an selv, men man får mye for pengene. Psst: bestiller du den ultimate pakken med fire produkter, får du 35% rabatt OG gratis frakt! 

Nå er jeg skikkelig klar for å feire jul, med fresh hud!!! 🙂 Så digg når man har produkter hjemme som faktisk fungerer, og slipper å bruke masse penger hos hudpleieren hele tiden. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg