what would erika jayne do

Her sitter jeg og føler meg fab som faen. Altså det nye håret gjør så mye for selvbildet mitt, selv om jeg er født kommunegrå på håret fra naturens side er jeg ment å være blond. I dag da jeg nektet å stå opp spurte kjæresten min meg, “Men Sophie, what would Erika Jayne do?” og jeg bare “fuck deg..” haha, så måtte jeg bare klare å stå opp fordi ERIKA JAYNE er min Guuuud og derfor farget jeg håret blondt i utgangpsunktet. Nå må jeg leve opp til det! Folk tror jeg er sponset av Real Housewives fordi jeg snakker så mye om det men nei dessverre, jeg ser det på sumo og betaler som alle andre. 

Så vel – jeg har jobbet hele dagen, fikset neglene mine (det kommer en konkurranse på facebooksiden min senere i uken hvor dere kan vinne et fult sett med negler) og nå skal jeg og kjæresten min dra på butikken. Gleder meg til bare det, haha. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg