om ingen skulle ha lest det

Jeg håper deres dag er like fin som min. Jeg har vært i møte med redaktøren min og han klarer alltid å få meg så motivert for skrivingen, der har jeg hatt sykt flaks. Jeg gleder meg så mye til dere får lese bok nummer to, jeg deler et par sneak-peaks underveis på snapchat litt her og der samtidig som jeg sitter å jobber med den. Det er ikke sikkert akkurat de delene kommer med i boken og de sier svært lite om historien, men flere hundre av dere tar screenshots hver gang. Når jeg skriver tenker jeg “hvordan ville jeg ha skrevet om ingen skulle ha lest dette?” for da blir det mest ærlig, og at noen faktisk kan kjenne seg igjen i de mørkeste sidene av meg er både trist, men også litt beroligende hehe. 

Genser Zara / Bukse Acne / Belte Nelly / øredobber Robot Oslo 

Jeg er i ekstra godt humør fordi kjæresten min kommer hit i dag! Endelig. Det er bare litt over to uker siden vi møttes sist gang, men det føles mye lengre denne gangen. Nå skal vi være sammen i en hel uke, og har mange fine planer: middag med venner, nobel, være “ilammi” osv. I går fikk jeg vite at han har en god nyhet å dele, men det var visst hemmelig frem til i kveld. Wonder what it is! Jeg har så klart mast sykt mye for å finne ut av det, men uten hell.. Spennende 😬 

Vi snakkes etterpå<3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg