jeg begynner å bli gal

Tidligere i dag var jeg på sykehuset. Igjen. Smertene i magen avtok ikke og ble bare verre, men legen fant ikke ut av noe og sendte meg hjem nok en gang.Jeg har legetime på en privat klinikk i morgen og håper det kan gi bedre svar, og mange av dere har kommet med gode råd – og mange forvirrende råd, haha. Det er leit å høre at så mange av dere sliter med problemer dere aldri helt finner ut av, og at dere ikke blir tatt seriøst.. Jeg begynner å forstå hvordan det føles. Jeg er så redd for å egentlig bare være gal, at jeg er hypokonder, eller kanskje jeg ikke utrykker smertene mine klart nok for legene og derfor ikke blir tatt seriøst? Men: det er heller ikke rart jeg er bekymret, jeg har vært så mye innlagt på kort tid og jeg vet noe er galt i magen uten at noen klarer å finne ut av hva. Jeg vet egentlig at jeg gjør rett ved å pushe på, men å bli møtt av så mye tvil gjør at jeg begynner å tvile på meg selv. 

Det er liksom ikke såå jævlig ille heller, jeg har litt vondt hele tiden (høyre side av magen, nederst, og gjør veldig vondt når jeg trykker med hånden der) og så har jeg ekstremt vondt nå og da – smertene som da kommer er så vonde at jeg kaster opp og kaldsvetter. Men ellers går det fint? Hva er dette liksom. Jeg har ikke allergier heller, så de rådene hjelper ikke. Faen ta 🙁

Uansett, jeg er tilbake i Oslo og i morgen venter som sagt besøk hos legen! Forteller dere når jeg er feeeeerdig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg