det mest idiotiske rådet du kan få

– inneholder annonselenke – 

 I kveld reiser jeg til Harstad igjen (som dere vet er jeg syk og må passe på kroppen – prioritet nummer en), og av en eller annen grunn har jeg reisefeber. Kanskje fordi det er storm mange steder i landet, og så mange fly har blitt kansellert her og der. Jeg hadde flyskrekk før, den er forsvunnet men jeg kan enda bli nervøs liksom. En gang sa mamma til meg “om flyet styrter er det ikke så mye du får gjort uansett”, det er seriøst det mest ubrukelige rådet jeg har fått i hele mitt liv, haha. I tillegg kom det fra mamma, som blir nervøs bare noen foreslår å dra på tur. Og jeg har fått råd som “vær deg selv, alle andre er opptatt”, som er det nest-mest idiotiske rådet man kan få. 

(annonselenke)Er ikke kjolen fin, forresten? Elsker at jeg har begynt å pynte meg mer til hverdags. Du finner den her, og akkurat nå er det 20% rabatt 🙂 

Bildene er fra da jeg besøkte Coverbrands sitt kontor tidligere i dag. Vi filmet en video til facebook-siden deres, jeg snappet litt og vi snakket fremtidige innlegg. Jeg er så fornøyd med det samarbeidet, jeg har 100% kontroll og får bestemme selv hva jeg skriver om, når jeg gjør det og hvilke produkter som skal testes. Forhåpentligvis får vi satt sammen mye kult til dere i fremtiden, men også for min egen del sm elsker sminke. Uansett, nå skal jeg pakke reisebaggen, det blir ikke koffert denne gangen og det er alltid litt utfordrende.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg