best there is

Åhhh for en fin kveld det ble igår!!! ❤ Jeg fikk som sagt mine venninner Marte og Anne-Sofie over på besøk, vi spiste vegetarisk pizza, snakket om alt mulig og hadde musikk-quiz. Det foregår slik at jeg – quizmesteren – spiller et par sekunder av en låt så skal de gjette enten navn eller artist (og så går vi etter kategorier, i går var det 90s musikk). Høres kanskje ikke så morsomt ut, men det er det! 😍 Jeg er glad jeg har disse jentene, og at vi “alltid” har holdt sammen. Jeg og Anne-Sofie har vært venner i 22 år nå, ganske vilt! 

Dette er den beste vegetarpizzaen som finnes – faktisk er den bedre enn alle ferdigpizzaer jeg har smakt. Jeg kjøper på Kiwi!

Noen “detaljer” fra kjøkkenet mitt, haha. Jeg skal pusse opp der nå, derfor viser jeg det aldri. Er liksom ikke så fint. 

Og så klart – ett glass rødvin!

Nå skal jeg sminke meg samtidig som jeg hører på en podcast hvor Kris Jenner snakker om business-management. På snakk om Kardashian – Kim er faktisk akkurat like lav som meg (1.59). Det hadde jeg ikke trodd, men gøy! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg