hvordan få lengre hår

– annonse –

Nå har jeg ikke vært hos frisøren på 6 uker, og egentlig burde jeg dratt for en stund siden fordi etterveksten er flere cm lang, håret mitt vokser 4-5 cm i måneden for tiden. Altså, sammenlignet med tidligere hvor håret mitt KNAPT vokste 1 cm i måneden er dette en stor forandring. Uansett: tanken på å dra til frisøren gjør nesten vondt fordi jeg er så redd for å få slitt hår igjen, nå som det endelig begynner å bli bra. Dette er første gang på gud vet hvor mange år jeg faktisk bruker mitt eget hår flere dager i uken, og kun det. Jeg skal prøve å gå med ettervekst litt lengre, det er jo spennende å se fremgangen! 

Syk ettervekst til meg å være!

Jeg har gått på HAIRCARE en stund nå som uten tvil har hjulpet. Det gikk rundt to måneder før jeg fikk masse nytt hår, altså babyhår jeg aldri har hatt før begynte å vokse langs pannen. Det er jo hyggelig med tykkere hår, men jeg ville ha lengre og var redd det kun ble med babyhårene. Men plutselig skjedde det bare – alle rundt meg kommenterte hvor fint håret mitt hadde blitt, hvor tykt det ble, men ikke minst etterveksten som nå kommer. Jeg så meg selv i speilet her om dagen og tenkte “shit, nå er jeg endelig glad i mitt eget hår”. En så fin følelse for meg som har ødelagt håret mitt i flere år på rad.

Både jeg og lillesøsteren min går på disse pillene, hun er nå på stadiet hvor hun får masse babyhår og hun sendte meg faktisk melding her om dagen, og lurte på om det er normalt haha. Det er det – men for meg er det en svært liten, og egentlig positiv pris å betale. HAIRCARE-tablettene bør inntas over tid for å bidra til sunn hårvekst jevnt over. Om HAIRCARE skal bidra til vekst- og hårpigmentering anbefales det at 2 tabletter inntas daglig i minst 6-12 mnd.

Luggen min, som jeg klipte kort for ett år siden har nå blitt lang også.


Produktet bør brukes over tid som dere sikkert har forstått på innlegget mitt, men det er det verdt. Det skal visstnok funke for sterkere negler også, dette har jeg ikke merket selv siden jeg har falske negler. Kan være verdt et forsøk, da! 🙂 Du kan kjøpe det HER! 

1 kommentar
    1. Hei
      Jeg har lyst til å prøve tabletene, men jeg lurte på hvor lenge til man ser resultatet på håret

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg