ikke kontakt med meg selv, ikke kontakt med tastaturet

– annonselenke – 

God kveld, dere snillegodeflottenydelige blogglesere. Først: jeg har låst meg ute av begge leilighetene jeg eier, alt av nøkler ligger nemlig hjemme i Harstad. Fy faen for en idiot jeg er, og nå sover jeg hos tante og onkel. Ikke det verste i verden men shit, det byr jo på litt ekstra stress. Det var dagens utblåsning! Egentlig skulle jeg si: jeg vil takke for alle fine kommentarer jeg får hver eneste gang jeg åpner meg  på bloggen. Jeg er alltid åpen og ordene mine er ærlige, men en gang i blandt skriver jeg ting som er vanskelig og sårt – muligens for å lette vekten fra mine egne skuldre, kanskje jeg er egoistisk sånn sett, men dere gjør at jeg aldri angrer og tør mer. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å si det høyt, men ofte tar jeg til tårene på grunn av kommentarene deres siden jeg blir så rørt.. Haha.

Usminket og klar for sengen. Spraytan gjør underverker. Kjolen min finner du her. 

Jeg har det veldig bra om dagen, og det går utover det kreative. Jeg jobber best når jeg har det vondt, kjipe dager er gull verdt for meg – da skriver jeg innlegg som treffer eller titalls av sider i boken. Jeg må liksom grave i gamle følelser nå for å i det hele tatt kunne prestere. Men det er positivt, sammenlignet med året i fjor hvor jeg holdt totalt avstand fra mine egne følelser, da hadde jeg hverken kontakt med meg selv eller tastaturet.

Egentlig ville jeg bare si takk. Jeg har alltid visst at jeg var glad i dere, men i det siste har det eksplodert litt.. ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg