det media ikke skriver om

Jeg vet ikke hva som i utgangspunktet startet kampanjen #metoo. Det er positivt, og har fått mange bra saker på banen – men det er nettopp det, alt fokuset i media ligger på kjendiser, offentlige personer med en viss status som går igjennom trakassering. Ja, det er forferdelig det også, men med musikkvideoen håpte jeg vi kunne vise hva som er hverdagen for ekstremt mange barn og unge, men som media aldri tar tak i, enkelt og greit fordi det ikke skaper klikk. Hver eneste dag opplever ungdommer mobbing, seksuell trakassering og drapstrusler. Hver eneste dag på skolen, et sted du ikke kan slippe unna. DET er poenget med musikkvideoen. Forøvrig glad dere liker den..!! <3

Jeg er på vei hjem til Oslo nå, og ville bare titte innom. Rett før jeg dro var vi på en restaurant i Tromsø som heter Rå Sushi, jeg elsker den! Den er faktisk bedre enn alle lignende steder jeg har vært på i Oslo. Om dere er i Tromsø anbefales det å ta turen. 🙂 Fint sted, men helt forjævlig bildelys, haha:

Vi snakkes når jeg er hjemme! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg