boobs og tyngdekraft

– annonselenke – 

I morgen blir en litt kjip dag, jeg reiser tilbake hjem til Oslo, og føler meg på ingen måte klar for det. Det gjør nesten litt vondt i magen, haha. Det er så rart hvordan jeg hele livet drømte om Oslo, og jeg elsker det fortsatt – men nå gruer jeg meg til å dra hjem. I sta facetimet jeg med Joakim og da fikk jeg tårer i øynene, liksom. Meeeen etter et par dager hjemme går det fint igjen, det vet jeg.

(annonselenke) Jumpsuiten jeg har på meg finner du her. Ja, jeg vet puppene mine har begynt å “henge”, fikk til og med en melding i innboks angående det i dag. What can a girl do, tyngdekraften er en greie liksom. 

Jeg har i tillegg begynt å elske nord-norge igjen. Her er det rolig og behagelig, jeg får julestemning av temperaturen og det er ikke det konstante jaget etter “noe mer”. Selv om jeg liker alle karrieremulighetene i hovedstaden og setter pris på alle restaurantene (haha), kommer hjertet mitt alltid til å ligge nærmest nord, eller i det minste folkene her. I kveld skal jeg bare nyte den siste kvelden jeg har her, neste besøk blir et par dager før julaften.

Nå blir det kosekveld! Kasper kommer straks hjem fra jobb, jeg har vært alene hele dagen. Jeg har seriøst stirret på klokken i to timer nå, haha ♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg