steder jeg drømmer om

Annonse 

I en alder av 22 år har jeg vært på flere steder i verden enn jeg kunne ha drømt om. Da jeg var yngre reiste vi ikke så mye, og i tillegg hadde jeg en del år med intens flyskrekk som satte en liten bremser på eventyrene.. Det er så jævlig når man faktisk er ekte redd for å fly, og forbereder seg på å dø hver gang liksom. Flyskrekken er nesten kurert (for det er jo helt ufarlig) og de siste par årene har jeg vært så mange fantastiske steder og skapt minner jeg aldri vil glemme 💕 Det er jeg så glad for!! 

I samarbeid med EF har jeg blitt spurt om å velge ut et par reisemål jeg drømmer om å besøke, som alle er destinasjoner EF har skoler i. Håper dere finner inspirasjon, jeg personlig drømmer meg vekk her! I anledning Black Friday har EF Språkkurs den kommende uken store rabatter på sine destinasjoner! Vil du se nærmere på deres fantastiske destinasjoner, bestill et gratis pristilbud HER og se på dine muligheter. Husk at du kan reise i alt fra 2 uker og oppover og at de har oppstart hver mandag, så lenge det fortsatt er ledige plasser. 


Sør-Korea // Seoul.

Jeg har bare vært en svipptur innom Korea (en dag, for å være presis) og jeg ble helt forelsket i landet. Folkene er så høflige, alt er så moderne og shoppingen er magisk. Som sagt fikk jeg bare oppleve en dag og skulle virkelig hatt en hel måned.. Hit må jeg få til å reise en dag!

Japan // Tokyo

Jeg ønsker å besøke land jeg aldri har vært i, slik at jeg kan krysse dem av på listen min.. Japan er ett av dem. I tillegg er den Japanske kulturen spennende, nettopp fordi jeg vet så lite om den. En liten del av meg synes det er skummelt å tenke på å reise så langt bort, med en helt fremmed kultur – og nettopp derfor ønsker jeg å gjøre det. 

Australia // Brisbane

De aller fleste ville sikkert ha valgt Sydney som førstevalg i Australia, men jeg vil prøve noe litt annet.. Om du reiser til Brisbane blir det i tillegg organisert utflukter til Great Barrier Reef og Fraser Island, to steder jeg mååå besøke før jeg dør!

New Zealand // Auckland

Lillesøsteren min bodde ett år på New Zealand for litt siden, og hun har fortalt meg så mye fantastisk om det landet, og ikke minst folkene. Det kan tydeligvis minne litt om Norge på naturen, men med deiligere temperaturer og litt mer innbydende mennesker. For meg som er glad i å fotografere, glad i dyr og glad i utflukter vil nok dette passe perfekt. Å få reise med lillesøsteren min en gang hadde jo vært drømmen, siden hun kjenner til landet fra før av. Jeg er ikke sånn voldsom fan av Ringenes Herre, men det var jo her de spilte inn filmene.. Det hadde vært fett å besøke noen locations fra filmene!


Jeg reiser til Costa Rica i februar med EF, det gledes! Frem til da får jeg bare drømme meg bort litt. 🙂 Jeg tror den reisen blir litt mer avslappende (jeg ønsker å surfe, snorkle og litt sånt), mens de over her hadde vært for eventyrets del. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg