my little sister

– inneholder annonselenke – 

Dere spør hvorfor jeg aldri viser lillesøsteren min på bloggen.. Well, i dag prøvde jeg hardt og dette ble resultatet, haha. Hun er mye høyere enn meg som dere sikkert ser, men det skal ærlig ikke så mye til.

Jeg reiser til Tromsø i dag! Det vil si, 4 timer i bil men det gjør ikke noe når jeg er med kjæresten min. “Ja slutt å mas om hvor lykkelig forelsket du er” tenker sikkert dere, haha.. I know, i know. Trøst dere med at jeg skriver bok om en forjævlig kjærlighetsshistorie, dere får takke meg da. 

Vi er nok fremme i Tromsø i kveld, ønsk oss lykke til siden det er så glatt på veiene. Neida mamma, det kommer til å gå fint (jeg kan bare føle panikken hennes i det hun leser de ordene, søte bekymra mamma..) 😊

Hadde aldri trodd jeg skulle gå rundt i sånne her bukser, men.. Shit så behagelige de er! (annonselenke) Du finner dem her, genseren er gammel fra h&m. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg