what is life

– alle lenkene er annonselenker – 

Som lovet sist uke, her kommer alt jeg har shoppet i løpet av de siste 7 dagene. Det er internett det går i, som vanlig, selv om jeg har tenkt å begynne å shoppe mer i “virkeligheten” også. Spesielt når jeg er i Harstad. Gud, det hadde vært tragisk om menneskeheten endte opp slik at vi bare sitter hjemme på hver vår pc, og ikke engang møter andre på matbutikken liksom. I Oslo går jeg aldri på butikken og bestiller alt rett hjem.. What is life! 

Ikke at jeg har bidratt noe der akkurat nå, for her kommer ukens shopping! ♥ Kanskje ikke all verden, men litt ble det! 🙂 


Favorittmerket mitt på nelly er som sagt River Island, og denne pysjamasen gleder jeg meg så mye til å få!! Den ser så koselig ut! Finnes her. For ikke å snakke om denne genseren, detaljene er nyydelige. Finnes her. 

Denne kjolen.. Den ser mye dyrere ut enn hva den er. Finnes her! Og så trengte jeg et par nye hansker, og skikkelig bra at de er i fake skinn. Finnes her. 

Kjøpte ikke trusen, bare bhen. Den finner du her. Og skoene da.. Sikkert ubehagelige, men jeg skal si ifra om jeg blir positivt overrassket 😉 Finnes her


Jeg sparer til ferien jeg skal på etter nyttår, noen som vet om det lønner seg å kjøpe dyre vesker her, eller om det er billigere i USA? Har fått for meg at det er dyrere der borte, men vet ikke om det stemmer.. Let me know på innboks! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg