kjør på

– annonselenker – 

I dag er jeg nok en gang i fult skrivemodus, boken skal bli ferdig og da har jeg ikke annet valg enn å kjøre på. I tillegg har det vært en del kommunikasjon med markedsavdelingen i Sverige angående only human (1 million streams nå!), samt telefonmøte med United Influencers nå straks. Jeg hadde en liten pause hvor Kasper kjørte oss rundt frem og tilbake i Harstad, sete-varmen i bilen er det eneste som hjelper mot smertene i magen som kommer og går. Det er viktig med avbrekk for meg om jeg skal prestere best mulig på det kreative. Et par timer intensivt, en times pause. Det trenger ikke være mer komplisert enn en kjøretur, eller å leke med appen “planets” – den anbefales, om du er like nerdete som meg. Du får en oversikt over alle planetene på himmelen, slik at du forstår hva det er du ser på. 

(annonselenker) Jeg elsker denne jakken, fra nelly! Jeg kjøpte den for et par år siden da, så dessverre er den utsolgt nå.. Men! Koden JACKET20 gir 20% rabatt på alle jakker hos nelly akkurat nå! Jeg vil sterkt anbefale denne, som jeg har selv og har vist flere ganger på bloggen. Både varm og fin! 

Den fine utsikten fra hjemme hos Kasper og familien hans. Elsker å sitte her å jobbe, og lille Harstad ser neeeeeeeeeeeesten ut som en storby.. Haha, når vi kjører i rundkjøringen sier alltid mamma “nå er snart Harstad en stor by”… Its not. 


Planets! Elsker den appen. 

Etter dagens jobb er gjennomført skal jeg belønne meg selv med en finere middag. Jeg er innstilt på femretters og vin, liksom. 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg