spilleliste fra sengen

– annonselenke  –

(annonselenke) Kjole fra River Island

Nattens spilleliste.. 

♥  The night we met – Lord Huron 

♥  Berlin – RY X 

♥  Spirit of life – blackmill

♥  Nirvana – where did you sleep last night

Julie Bergan – Incapable 

♥  Og så klart.. Joakim Lundell ft Sophie Elise – only human som nådde 1 million streams i dag! Det er FANTASTISK på bare en helg!

Hør og nyt! Jeg savner skikkelig å ha speil ved siden av sengen – spesielt nå som jeg er inne i en god periode utseendemessig (synes jeg selv), jeg kunne hatt mer muskler men det går fint liksom, haha. Før var det en kilde til masse irritasjon og jeg ble liggende å pirke på alle mulige “feil” jeg kunne finne, når jeg var ferdig med det fikk jeg ikke sove og browset heller rundt på fornebuklinikken sine nettsider og vi vet jo alle hvordan det gikk. La oss skylde på speilet. 

God natt mine skatter! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg