VINN 5 KYLIE LIPKITS!

– annonse – 


Bilde: beauty nml 

I anledning at TV2 sumo nå lanserer en hel haug av mine favorittprogrammer, inkludert “Life of Kylie” har jeg gleden av å kunne dele ut 5 Lipkits til dere lesere! Alt du må gjøre for å delta er å melde deg på nyhetsbrevet i boksen under, så er du automatisk med i trekningen. ♥ Jeg deler ut 5 lipkits til 5 vinnere (i fargene pumpkin, love bite, dolce k, autumn og hazel), og vinnerne får i tillegg abonnement på sumo. 

Meld deg på her! 

Fill out my online form.

var z9pi4mj1h2gvj9;(function(d, t) {
var s = d.createElement(t), options = {
‘userName’:’tv2sumo’,
‘formHash’:’z9pi4mj1h2gvj9′,
‘autoResize’:true,
‘height’:’440′,
‘async’:true,
‘host’:’wufoo.com’,
‘header’:’show’,
‘ssl’:true};
s.src = (‘https:’ == d.location.protocol ? ‘https://’ : ‘http://’) + ‘www.wufoo.com/scripts/embed/form.js’;
s.onload = s.onreadystatechange = function() {
var rs = this.readyState; if (rs) if (rs != ‘complete’) if (rs != ‘loaded’) return;
try { z9pi4mj1h2gvj9 = new WufooForm();z9pi4mj1h2gvj9.initialize(options);z9pi4mj1h2gvj9.display(); } catch (e) {}};
var scr = d.getElementsByTagName(t)[0], par = scr.parentNode; par.insertBefore(s, scr);
})(document, ‘script’);

Jeg har hatt bruker på tv2 sumo i mange år, og det er streaming-tjenesten jeg liker best. Og nå har den blitt enda bedre med deres nye reality-satsning, Hayu! Mange av mine favorittprogrammer har kommet på banen, som alle episoder av The Kardashians, samt spin-off seriene med Rob & Chyna, Life of Kylie +++. Ja, virkelig ALT av Kardashians! I tillegg finnes også alt av Real Housewives (som jeg eeeeeelsker), Dash Dolls, Bad girls club, Rich kids of Beverly Hills.. Listen er lang, og dere kan sjekke ut mer her.

Jeg vet hva jeg skal gjøre i månedene som kommer! Jeg er så glad Sumo har lansert masse nytt reality og tjenesten Hayu, etter min mening topper de nå netflix.. Lett! ♥ For å ikke glemme alt det de har fra før av, som Bloggerne, Farmen, Mumitrollet (som jeg også elsker, haha). Sumo har rett og slett blitt skikkelig bra de siste årene, og nå også for de som elsker guilty pleasures. 


!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n;
n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,
document,’script’,’//connect.facebook.net/en_US/fbevents.js’);
fbq(‘init’, ‘1208999759126815’);
fbq(‘track’, “PageView”);
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg