kjææærlighet

I går kveld rundt klokken 23 kom Kasper til Harstad for å være sammen med meg. Jeg ble så glad, og egentlig ganske forbauset over at jeg for hver eneste gang vi sees liker han mer. Det beste jeg vet i hele verden er å sitte i samme rom som han, lese i hver sin bok og utveksle noen ord nå og da. Vi har nå vært sammen i 6 måneder, men ser faktisk aldri på serier eller filmer. Vi har sett film en gang, og det var da jeg var dritsyk og klarte ikke gjøre noe annet. Man setter tidlig vaner i et forhold og jeg er glad vi ikke har som vane å bare surre rundt på Netflix, det blir kjedelig i lengden for min del. Jeg elsker virkelig hvordan vi har det sammen. I dag har vi ikke noen særlige planer, det blir rolig og helt perfekt. Jeg får se om jeg klarer å skrive noe på boken, faktisk hjelper det på motivasjonen å ha han i nærheten siden han likevel er så strukturert med skole, det er skikkelig inspirerende. Akkurat nå har vi tent masse lys, hører på julemusikk og skal gjøre litt hvert vårt, i samme rom. 🙂

Tenk å være så heldig. Noen ganger er jeg redd for å plutselig gå tilbake i tid med “uhell” å gjøre noe annerledes slik at vi ikke hadde endt opp som nå. Høres sikkert veldig rart ut men sånn tenker nå jeg, haha.. 





Det er mange som spør om øredobbene mine (siden jeg har clip on og ikke hull i ørene på ekte), men jeg kjøper alle vintage. Akkurat de i denne posten er fra robot, oslo.

Vi snakkes etterpå, faktisk med en konkurranse hvor dere kan vinne Kylie lipkit! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg