jeg kan se slutten på det

Fyr i peisen, lese bøker, se på tv, familien min og null stress. Slik vil jeg beskrive denne dagen. I tillegg har jeg kommet en god vei på bok nummer to og jeg kan endelig se en slutt på det hele (jeg vet dere kommer til å elske den, så ventingen er ikke forgjeves), og only human har streamet hele 800 000 ganger over helgen. Altså, wow! Jeg skal slutte å mase om den låten nå, for det har virkelig gått over all forventing. Om du enda ikke har gjort det, legg den inn i spillelisten din og nyyyt  er det ikke rart hvordan man kan være inni sin egen kropp og føle at man ikke får til noe, men om man tar et steg tilbake går det jo faktisk veldig bra? For det gjør jo det.

Her kommer en god blanding bilder fra min fine dag. 


Kosestund på gulvet med min lille baby. Å komme hjem til mamma og pappa er som å komme til verdens minste, og beste dyrehage! Så mye kjærlighet i dyr altså. Faen jeg skulle ønske Charlie kunne bo med meg. Kanskje en dag når jeg får samboer og livet blir litt roligere. Jeg ønsker at mine fremtidige barn skal vokse opp med Charlie (selv om han garantert hadde hatet dem, han krever en del oppmerksomhet haha). 

Toalettmappen min. Her ser dere hvilken parfyme jeg bruker (Escada), hvilken deodorant og kostilskuddet er som vanlig med. Akkurat her ser dere SkinRepair, det er de og HairCare jeg bruker fast (jeg må muligens slutte med HairCare, håret vokser for fort haha). Dette var altså ikke reklame, jeg nevner det fordi jeg har lyst og elsker produktene.
 


Mange spør om kattene, og de lever i beste velgående.. Selv om han kanskje ser døden nær ut på dette bildet, haha. Den mannlige katten har bestemt seg for å bo i min seng, så her sover han døgnet rundt.. Men også om natten med meg, skikkelig koselig! 

 

(annonselenke) Jeg elsker denne toppen! Fra River Island. Så fint med sølvdetaljene på armene.. Vet ikke hva slags posering jeg gjør her, da. Blink blink 😉 

Boken jeg leser akkurat nå, Vigdis Hjort – fordeler og ulemper ved å være til. Den er bra!
 

(annonselenke) Elsker han lille her. Kjolen min er fra missguided. Den er dritfin, men litt stram i armene. Ellers perfekt i størrelse og lengde, noe som er sjeldent siden jeg er så lav (bruker størrelse 34). 

God natt, folkens! Jeg skal ut på en liten kjøretur med min høygravide bestevenninne Lotte (tenk at jeg har en venninne som får barn, sjukt) og så blir det søvn.. Når vi kjører skal vi seff høre på min nye låt, enten hun vil eller eiii. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg