same problem as always

I dag kom jeg hjem til Harstad – nok en gang. Som allerede nevnt er jeg syk og om jeg ikke hadde hatt den jobben jeg har ville jeg vært sykemeldt for lenge siden. Men det finnes ingen annen Sophie Elise, derfor ingen vikar, og derfor klarer jeg ikke ta ut sykemelding. Det nærmeste jeg kommer er å reise hjem til foreldrene mine, og målet for uken er: bli ferdig med utkastet på bok nummer to. Det skal jeg klare! Null sosialt liv, bare skriving høres helt perfekt ut. Jeg føler meg jo helt fin, det er bare magen som er problemet som vanlig – hodet funker og jeg er ikke deprimert, hehe. Som dere vet har jeg vært innlagt tre ganger på to år pga magen (hovedsaklig bekken og eggstokkene). Nå får jeg passe på slik at det ikke ender opp slik det har gjort tidligere. 

Jeg elsker dette bildet. Mange spør om genseren, den er mamma sin! 

Jeg vil avslutte med å si noe som er viktig for meg. Takk for all den overveldende kjærligheten jeg mottar etter å ha gitt ut “only human“, og ikke minst alle meldinger jeg fortsatt får om boken min. Jeg vil dere skal vite at alt blir sett, og jeg tar til meg hvert eneste ord. ♥ Det motiverer meg til å holde på, og klare ENDA mer! The sky is the limit, riiight? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg