min første gang

Dette har vært en av de lengste dagene i hele 2017, og det kommer nok til å ta en stund før alt synker inn. For det første sov jeg ikke et sekund i natt, og så måtte jeg til Gardemoen klokken 05 for å dra til Stockholm. Hele greia endte med at jeg måtte bestille meg helt nye billetter, fordi jeg tydeligvis trengte pass..? Altså, NÅR måtte man ha pass for å reise til Stockholm? Og alt jeg trengte å gjøre var å bestille med et nytt flyselskap. Så, dagen kunne ha startet bedre. Men Dajana var med meg på flyplassen og gjorde meg hundre ganger finere enn jeg egentlig var, det hjalp.

Haha, fra radiointervju tidligere i dag. Bollekinn <33333 Er enda hoven etter operasjonen altså. HÅPER jeg. 

Videre har jeg hatt en full dag med presse for å promotere den nye låten “only human”. Dere finner den på spotify her. Sykt gøy at den har fått så mange avspillinger allerede! Over 250 000 på bare en halv dag – altså, wow! Så det har vært fra intervju til intervju, og midt oppi alt rakk jeg faktisk å spille inn mine scener i musikkvideoen også. Det slippes om en uke! ♥ 

Det har vært krevende å ha en pressedag på svensk forresten, ettersom jeg måtte snakke… svensk. Eller i det minste halvveis svensk, slik som Skavland haha. Jeg har lest svensk blogg i veldig mange år og mestrer språket sånn helt OK, det er jo bedre å snakke litt dårlig svensk enn uforståelig nord-norsk, men jeg vet jo hvordan nordmenn er og hvor raske noen kommer til å være på å gjøre narr av det. Well well, jeg vet det gikk så bra som det kunne ha gått. 

Vi snakkes litt etterpå! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg