TROMSØ

– annonselenker –

Brr! Jeg befinner meg akkurat nå i Tromsø, men kun for en dag – jeg trengte litt kjærestetid og ikke minst et gledelig gjensyn med lillesøsteren min – vi har ikke sett hverandre siden jul?  Herregud, avstandsforhold med både kjæreste og familie er vanskelig, men verdt det så klart. Uansett: selv om jeg er fra nord glemmer jeg hvor kaldt det kan bli her på vinteren. Nå vil jeg bare legge meg under et teppe, drikke kakao og se på en disneyklassiker, haha. Jeg og lillesøsteren min har vært ute i kulden for å gjøre noen ærend og jeg fikk sjokk da jeg kom ut. Jeg hadde på meg boblejakke og det hjalp ikke i det hele tatt.  Lillesøsteren min var smart da, og hadde ullundertøy under klærne. Kulden kryper liksom inn i deg og sitter fast hele dagen. 



OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jakken er en favoritt, til tross for at den nok passer bedre på høsten enn vinteren. I Oslo bruker jeg den uten problem. Du finner den her. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den søteste toppen! Fra River Island.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lillesøsteren min er ikke så keen på å være med på bilder.. Noe som er greit, men jeg prøver meg likevel 🙂 Hun var min faste fotograf da vi begge bodde hjemme og hun er faktisk ganske flink! 

Nei, nå skal jeg legge meg som en liten ball i sofaen på hotellet. Haha, jeg endrer virkelig mening angående vinter fra dag til dag. Hater det ett øyeblikk, og elsker det i neste. Akkurat nå savner jeg sommeren. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg