min hemmelighet!

– annonse – 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er november, og denne måneden er alltid verst for huden min. Jeg sverger, hver eneste november og frem til rundt februar-mars har det pleid å være et helvete uten like med tørrhet, røde prikker og ikke minst kviser. Vel, not anymore! Visste dere at for å få fin hud må man starte på innsiden? Og, visste du at SKINREPAIR ikke bare hjelper mot urenheter, men også gjør huden mer smidig – ergo mindre rynker? Hehe, ikke verst altså! Jeg viste frem mine hudpleierutiner på snapchat i går, men tar det igjen enda en gang til de som ville ha mer info. Det er altså ikke så kompliser, her kommer produktene jeg bruker om dagen:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg postet dette bildet på snap av meg, helt uten sminke. Skikkelig fint synes jeg!

Våtservietter fra first price for å fjerne sminken, fuktighetskrem fra biotherm, og så avslutter jeg med å ta en pille SKINREPAIR. Jeg liker alle produktene godt, om man kan si det..? Det er jo så enkelt! Jeg står ikke i timesvis på badet lengre, jeg bruker ikke flere tusen kroner på dyre kremer.. Dette er alt! Jeg går til hudpleier en gang i måneden, det skal sies. Men det er jo mest en ekstra luksus, da.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå går jeg inn i november med godt mot – og ikke minst bedre tid, siden jeg ikke “trenger” så mye sminke om dagen eller hudrens om kvelden. Dere burde teste ut SKINREPAIR! Anbefalt å bruke produktet igjennom 6-12 måneder, men jeg personlig så resultater raskere (3 måneder). Du finner produktet her

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg