en unik rabattkode på sminke!

– annonse – 

I anledning at Coverbrands fyller 8 år i disse dager har jeg fått lov å gi dere, mine kjære lesere, en helt unik rabattkode! Jeg og Coverbrands har samarbeidet helt siden jeg startet bloggen, og jeg er imponert over at de alltid får inn det nyeste på markedet, enda selger mine favoritter fra da jeg startet å blogge (som jeg enda bruker!), og at de tar så godt vare på kundene sine. De har nemlig 365 dagers åpent kjøp, og gratis frakt! 💞 

Rabattkoden HURRASE gir 25% rabatt på HELE coverbrands (!!!!), den er kun gyldig i dag og i morgen (06.11). rabattkoden gjelder ikke allerede nedsatte varer, NYX Professional Makeup, LuMee, C, Morphe og Jeffree Star Cosmetics. 

Om dere trenger inspirasjon, her kommer mine sminkefavoritter gjennom tidene! 


Før påføring: 

Etter påføring (ett lag). 

💞 MILANI conceal + perfect 2-in-1 er en blanding av foundation og concealer, som kan dekke det aller meste, både tatoveringer, arr, urenheter.. Jeg ble spurt i går (da jeg holdt sminkekurs) om hvilken foundation som er min favoritt igjennom tidene, og da svarte jeg denne. På bildet over kan dere se arrene mine fra da jeg hadde acne, både med og uten denne påført.

💞 Glo Minerals Concealer bruker jeg under øynene, den orange tonen er perfekt for å dekke blå ringer hos meg. Boksen er liten, men den er skikkelig drøy i bruk og holder lenge. Jeg hadde min første i ett halvt år, og da brukte jeg den daglig! Om du skal blende ut concealer, og foundation ellers forøvrig, vil jeg anbefale alle å ha en beauty blender. Bare husk å fukte den før bruk, da blender produktet seg mye bedre! 

💞 Mary Lou Manizer har dere hørt om en million ganger før, så jeg trenger ikke ramse opp nok en gang hvor bra den er. Det er den perfekte highlighter, og nå på 43% rabatt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

💞 Billion dollar brows duo pencil skal egentlig brukes under øyenbrynene, men jeg bruker den på våtkanten som en hvit eyeliner. Dette er et “triks” både jeg og Dajana bruker. Den kan så klart brukes under brynene også. Gerrard cosmetics slay all day setting spray er perfekt for å holde sminken på plass under dagen, og gi mer glød til huden. I tillegg lukter den så godt! Tips: bruk den etter du har tatt på foundation, men før du tar på pudder. Det gir et finere resultat. 

💞 Sunspa tan in a can chocolate er selvbruneren jeg bruker aller mest. Ikke bare gir den en dyp brunfarge, men den er i tillegg den eneste selvbruneren jeg har klart å påføre uten at det blir skjolder. Denne holder seg fin både igjennom trening, turer til varmere strøk, en kveld på byen, hva enn.. Du kan til og med bade uten at det blir skjoldete! Og så er fargen dyp brun, istedenfor oransje og ser skikkelig naturlig ut. I tilfelle noen skulle lure, det øverst på benet mitt er et blåmerke. 

💞 Real techniques core collection inneholder fire børster, så om du kjøper dette har du alt du trenger for den perfekte base. Jeg hadde lett etter en børste som kunne erstatte min favoritt (fra mac), og disse har klart det.

💞 The balm schwing black liner er perfekt om du – i likhet med meg – ikke er så stødig på hånden og likevel ønsker å legge winged liner. Som dere vet elsker jeg theBalm og denne eyelineren er en av de beste jeg har prøvd. Den er oljefri, og kan derfor fint brukes om du f.eks har vippeextensions

💞 Til sist.. InstaPlumper. Dette må være produktet jeg får mest spørsmål om, etter å ha vist det på snapchat. Det er kort fortalt en slags “maske” du legger på leppene dine. Jeg viser på bildet under:

Når produktet er lagt på leppene skal du fukte det lett, og dra av den hvite bakenden. Det gjør riktignok ikke jeg, fordi jeg synes det gjør hele prosessen litt mer “styrete” og du får samme resultatet om du lar det hvite “papiret” sitte på, det er riktignok ikke så praktisk meeeen sånn gjør nå jeg det. Alle får velge selv. Så lar du den virke en stund (15 minutter holder for meg), drar den av, og du har fått større lepper i opp til 8 timer. Det blir da “naturlig” leppeforstørring. Det prikker og svir litt å ha produktet på leppene, men resultatet er virkelig tydelig. 

Her har jeg akkurat tatt av produktet og leppene er skikkelig plumpet opp. Her har jeg litt rester av “masken” sittende på, som jeg fjerner lett med våtserviett etterpå. Leppene mine er altså ikke tørre, det er bare litt som sitter igjen.


Det var mine favoritter igjennom tidene! De har mye bra ellers også, sjekk ut hele utvalget her. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg