ukens innkjøp!

inneholder annonselenker fra nelly

💛 INNKJØP DENNE UKEN 💛

Fargelinser er noe jeg bestiller meg fra tid til annen, og dere har ofte spurt om tips. Noen ganger er det desiolens, mens andre ganger er det fra solotica. Denne gangen ble det en bestilling fra førstenevnte! Linsene er ganske dyre, men det er virkelig de eneste jeg har funnet så langt som gir en iskald blåfarge, som dekker godt og som ikke ser fake ut. Linsene holder også lenge. I love them, og er så glad jeg oppdaget denne nettsiden (ikke sponset). 

farger: Innocent white og romantic blue


(annonselenker) Denne jakken hadde jeg faktisk før, men jeg har glemt den ett eller annet sted og ingen av vennene mine hevder å ha den.. Det var en av favorittene mine, og da “måtte” jeg kjøpe ny. Du finner den HER. Buksene er jeg kanskje litt mer skeptisk til, og de er muligens ikke det mest praktiske nå som vinteren begynner å nærme seg, men “what the hell”. Jeg tror de kan bli kule om jeg bare styler det rett. Du finner dem HER.

(annonselenker) Jeg har blitt superfan av genseren med høy hals i det siste, og jeg bruker dem titt og ofte. Denne klikket jeg hjem i dag, fra River Island. Så måtte jeg bare ha disse søte tøflene! Det er faktisk noe jeg ikke eier. Tips, de må være en super julegave! Finnes her

Jeg har vært frem og tilbake på denne kjolen en stund, fordi den koster en del. Men i dag slo jeg til! Merket er Isabel Marant, og kjolen er i bomull. Jeg ELSKER den, og håper den kommer før jeg reiser til Costa Rica? Da skal jeg være ekkel å ha den på meg hver eneste dag i varmen, haha. Du finner den her

… Og, nye sko fra Acne. Jeg håper de holder bedre enn de forrige skoene mine fra samme merket, for de ble totalt ødelagte etter ett år. Det kan ha vært fordi jeg mer eller mindre bodde i de skoene.. Du finner dem her


Thats all! Jeg skal begynne å dele dette hver uke, og så kan jeg lage nytt innlegg når jeg mottar tingene om det er ønskelig. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg