en illusjon

Jeg hørte på en gammel spilleliste i sta, det er helt sykt hvordan sanger fra en viss tid kan bringe tilbake minner så sterkt. En låt jeg pleide å høre mye på heter “party girl”, og den låten minner meg om.. meg, haha. Uansett hvor nørd det høres ut, jeg var virkelig en “partygirl” og nå er liksom den fasen av livet over. Jeg fester enda, men ikke på samme måte som før. Da danset jeg på bordet, var ute til dagen etter og våknet ofte opp med tanker som “herregud hva gjorde jeg i natt”. Det er sikkert bare en illusjon at den tiden faktisk var bra, egentlig var det mest slitsomt og jeg er glad roen har kommet. Men – jeg skal finne frem en liten del av den personligheten i kveld, for nå er jeg klar for en skikkelig feeeeest med noen av mine beste venner. Jeg kommer sikkert bare hjem litt tidligere enn før, hehe. 

Jeg sitter på flytoget inn mot Oslo nå, så skal jeg løpe hjem med tingene mine og så videre ut. Det er Marte som feires i kveld og hun er en av mine gærneste venninner, sååååååå.. Dette blir bra! 👌

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg