endringer i hverdagen

Håper dere har en strålende lørdag så langt! Min er ganske bra, men dagen har vært laaaaaaaang. Fantastisk fin, men lang. Jeg elsker å møte dere da, det gjør alt “verdt det”. <3

Jeg har fått nye selgere på blogg! United Influencers skal fra nå av booke annonseinnlegg for meg, men ellers er alt som før her inne. Bloggen min er enda på blogg.no, jeg styrer enda mine egne kanaler og dere får fortsatt direkte kontakt med meg på mail, instagram og facebook. Det er viktig! Men United Influencers er dødsflinke, jeg gleder meg så mye til å løfte bloggen enda høyere. Vi har mye spennende planlagt! 

Det betyr altså at jeg ikke har management lengre. Jeg var tidligere hos Anti og hadde det veldig bra der, fått til mye og fått masse muligheter, som jeg har tatt ved hjelp av de flinkeste i bransjen – men, jeg har tatt en avgjørelse om å styre den delen selv fra nå av sammen med min far. Uansett, det er null drama i tilfelle noe av media skulle prøve seg på den vinklingen, noen ganger må man bare gjøre noe nytt 🙂 

Anyway: her kommer noen bilder fra Bergen Beauty i dag! Hadde sminkekurs + meet and greet. Takk til alle som kom, jeg hadde det så hyggelig! Det er enda like spesielt for meg å møte lesere, så beklager om jeg virker rar haha.. Men jeg blir nervøs! 

Nå sitter jeg på flyplassen på vei hjem til Oslo, og skal bare løpe ned til Tanum slik at jeg får signert noen bøker når jeg først er her. Så om dere tar turen til Bergen flyplass finner du signert bok om du ønsker. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg