avhør, kjærlighet og fremtid

Dere.. Altså, det gjorde så mye for både hjerte og sinn å ha den spørsmålsrunden i går. Jeg vet ikke hvorfor, men “ekte” kommunikasjon med dere betyr all verden for meg. Det gjør alt verdt det.

En ting jeg setter ekstra stor pris på er alle de fine tilbakemeldingene etter at jeg valgte å åpne meg opp om forholdet mitt – de fine ordene dere kommer med setter både jeg og kjæresten min pris på. Det er sikkert ikke “bare-bare” å bli sammen med meg som deler så mye av livet sitt på nett og er så eksponert for offentligheten, det er jo ikke en selvfølge at en kjæreste har valgt samme livsstil som meg, men dere gjør at det føles fint og greit. Bare vit at jeg genuint er så forelsket og kunne ikke vært på et bedre sted på det planet. Jeg vet at dette kommer til å gi meg så mye bra, ekte kjærlighet er fantastisk. 💛 Jeg har funnet mannen i mitt liv, og gleder meg til å ta dere med på “reisen”.  Nok om det, hehe.. 

Jeg er i Bergen fordi jeg og Dajana skal holde kurs på beauty-messen i morgen. Joakim fulgte med, og en venninne av Dajana. Jeg har sovet så lite de siste dagene fordi jeg holder på å få tilbake følelsen i haken (det klør), og håper derfor på at jeg slukner typ.. NÅ! Og ps: jeg hadde avhør i dag, og jeg følte egentlig at det ikke gikk så bra. Jeg surret det veldig til fordi jeg var så nervøs. Det er jo ikke gøy å “angi” noen på den måten, selv om jeg vet det er fortjent. Jeg vet ikke.. Ah, kryss fingrene for meg, jeg blir helt kvalm når jeg tenker på det. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg