det kunne ikke blitt bedre

Her sitter jeg da, i vinduet. Som dere kanskje ser er jeg nesten ikke hoven lengre, bare litt rundere i kinnene enn normalt. Jeg er så fornøyd med resultatet! Faktisk tror jeg ikke det kunne blitt bedre:)  I morges da jeg våknet var jeg i verdens beste humør, det kriblet i hele kroppen og jeg følte meg som en superkvinne. Et lite kvarter senere var jeg totalt nede i kjelleren og det ble trigget av noe såpass lite som det dårlige været – da kjørte jeg på og ble like gjerne irritert for alt mulig, og gjerne ting som skjedde for flere måneder siden som aldri plager meg ellers. Oooooog så ble jeg glad igjen, haha. Sånn er altså denne dagen.. Og livet mitt generelt. 

På snakk om ustabil: det har begynt å snø. Senest i går snakket jeg og Kasper om at vinteren kommer senere og senere for hvert år, jeg kan huske da jeg gikk på barneskolen og feiret bursdagen til en klassekamerat 3 oktober hvert år, da var det alltid snø på bakken og et par minusgrader. Nå derimot er det snart november, og den første snøen faller ned her i Tromsø. De fleste tror at global oppvarming betyr varmere temperaturer som sikkert kan virke som en opptur for mange i nord (om man ser naivt på det), men det egentlig mest bare grått og kjipt vær året rundt, med mer storm.. Kjipt er det uansett, her diskuterer vi hvorvidt man kan kle seg ut som indianer på halloween og så går jorden under liksom.. Haha. 


Jeg er enda i Tromsø, til de som ikke har fått det med seg så bor kjæresten min her (jeg skal lage et innlegg etterhvert om hvordan vi møttes og litt sånne ting etterhvert, det har jeg sett mange av dere lurer på). Han er på jobb akkurat nå og der blir han til i kveld, jeg bruker tiden min på å sitte i vinduskarmen og lese litt enn så lenge. Boken heter “eating animal”, jeg har lest den på norsk for et par år siden men prøver meg på nytt med den engelske versjonen.

Jeg anbefaler boken, men les den heller på norsk enn engelsk. Den har en del ord og begrepet som er vanskelig å forstå om du ikke kan engelsk helt 100%. Jeg leser vanligvis bøker på engelsk altså, men syntes denne ble vanskelig. Du trenger forresten ikke være vegetarianer, og heller ikke interessert i å bli det for å like boken. Tror jeg.. Kanskje vanskelig for meg å si, som ikke spiser kjøtt. Dere får prøve å se! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg