video – meg som 15 år gammel

Dette var en av de første videoene jeg la ut på youtube, år 2010. Haha, jeg var så liten og søt. Og blond! På den tiden så jeg jo ut som en liten dukke, alt skulle være rosa og eventyrlig. Det ble mange provosert av, det krevdes altså ikke mer. Ettersom jeg ikke var slem på bloggen min eller provoserte med vilje, så fant vel folk andre ting å hate på. Som å finne opp rykter om at jeg som 15 år gammel hadde silikon, haha.. Men jeg har nok alltid likt å være litt ekstrem når det kommer til utseende. Jeg ser litt på det som en kunstform, å leke med hår og sminke. Og jeg elsket virkelig barbie, disney og alt som var søtt på den tiden, jeg provoserte ikke som folk trodde. Og jeg er så glad jeg sto for det og sto opp for meg selv tross alt hatet, man skal alltid være seg selv. 

Og til de som kommenterer under at jeg ikke hadde “trengt” skjønnehetsoperasjoner: Nei, så klart hadde jeg ikke trengt dem, men nå er det gjort. Det er ikke vits å rakke ned på utseendet jeg har i dag kun fordi du mener jeg var søtere før. Det er jo også ganske slemt, og legger fokuset på utseendet nok en gang. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg