halloween inspo

Jeg sitter å ser igjennom alt jeg har vært på Halloween tidligere år og funderer på hva jeg skal finne på som er nytt.. Jeg har liksom toppet meg selv år etter år, og nå er det vanskelig å nå nye høyder. Eller: flere år på rad var jeg bare “sexy”, altså sykepleier, sailor, politi, alice i eventyrland osv. De to siste årene har jeg vært mer skummel og det er noe slikt jeg vil sikte meg inn på i år. 

Om noen av dere der ute er gode på spesial-effekt sminke, så kontakt meg gjerne på instagram! Det hadde jeg blitt veldig glad for 🙂

Denne sjuke looken ble laget av @elizabethandreamua. Loved it! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg