høstens fineste nyheter!

annonse

Mitt forhold til sminke er som følger: jeg er ikke kjempegod på det, men jeg er veldig glad i å se på youtube-sminkevideoer og ønske at jeg var god på det. Jeg eksperimenterer sjeldent, og jeg er et vanemenneske – jeg kunne fort endt opp med de samme produktene år etter år. Hadde det ikke vært for at jeg er blogger og at min jobb faktisk er å teste nye ting, ville jeg nok enda ha brukt solpudder fra Isadora i hele ansiktet slik jeg gjorde på ungdomsskolen. 

Hver måned får jeg tilsendt en haug av produkter fra Coverbrands som jeg tester for å finne ut hvilke jeg vil skrive om. Enkelte måneder blir det innlegg om nye favoritter, andre ganger ikke – rett og slett fordi jeg vil være ærlig med dere, og liker jeg ikke produktet havner det ikke på bloggen. Denne måneden var en av de sjeldne, for jeg har testet så mye kult den siste tiden! Og så har jeg oppdaget et par nye merker også..

Merke: OH K! 
Et prisbelønnet merke inspirert av Korea. Fokuserer på morsomme produkter med søte forpakninger, og tester ikke på dyr. 


♥ Bubble sheet mask er en maske som skummer når den kommer i kontakt med huden. Dere har garantert sett det på virale videoer rundt omkring! Skikkelig morsomt, og en perfekt gave å legge i julekalender eller goodiebag til en venninne (om man nå skal tenke så langt frem).

Cooling Eye Pads er som sendt fra HIMMELEN til meg! Jeg har sett dette produktet på instagram litt her og der, men aldri tenkt at det er noe jeg ønsker meg eller trenger før jeg testet det selv og ble helt frelst. Den er kort fortalt designet for å redusere hovenhet under øynene, så ser du mer opplagt ut. Elsker å bruke den før jeg drar ut, og så koster den bare 59,-! 


MERKE: BodyBoom
En kroppskrubb laget av den fineste kaffe og naturlige råvarer i verden. Alle produktene jeg har testet lukter helt fantastisk.. 

Coffee Scrub – Party coconut er gull verdt før en tur på byen, for eksempel. Jeg elsker kokos og det kan være derfor den har blitt en favoritt, men om du skrubber kropp og ansikt med denne før en tur ut vil du faktisk ikke trenge parfyme. Den lukter ikke intenst, men akkurat nok. Man kan kjenne at den er god kvalitet, og definitivt en perfekt gave til mor / svigermor / venninne. 

♥ COFFEE SCRUB – VIGOROUS MINT brukte jeg opp før jeg rakk å gjøre dette innlegget, så jeg måtte kjøpe meg en ny selv – og det kommer jeg til å fortsette med. Denne lukter mint og er litt mindre i størrelse, og føles på en måte “freshere” enn nevnte coconut over. Det kommer vel litt an på hva slags lukt du liker, jeg personlig kan godt variere litt. 

Merke: GLOV
Ett nytt merke innen sminkefjerning.

GLOV ON-THE-GO. Denne microfiberkluten er genial. Den fjerner sminke med kun vann! Den tar ingen plass og kan derfor fint være med litt over alt, og det er så forfriskende å slippe å tenke på masse produkter kun for et enkelt formål. 

ANDRE NYHETER
Litt diverse nyheter fra merker jeg allerede var kjent med, men som nylig har fått fast plass hos meg.

Barry M lipkit. Leppestifter eller glosser fra Barry M har jeg nesten alltid med meg, uansett hvor jeg går. Her får du både en matt leppestift og matchende lipliner i samme pakke, sammenlignet med Kylie Lipkit koster det 1/3, og er i bedre kvalitet (etter min mening). Nå for tiden er fargen “go to” min favoritt, elsker den! 



Ofra x Nikkie Tutorials Glazed Donut Highlighter. På snakk om Youtubere jeg elsker så er Nikkie en av dem, og nå har hun gått sammen med Ofra for å lage litt egen sminke. Denne highlighteren er perfekt for veldig lyse hudtoner. 

♥  In the Balm of your hand Volum  2 –  er en palett med litt alt mulig, som kort fortalt inneholder bestselgerne til the balm. Solpudder, highlighter, blush og skygger i en. Alle disse er jo favoritter hos meg fra før av, men hver for seg – så hvorfor ikke samle alt i ett? Jeg vil nok påstå denne egner seg perfekt som julegave eller  bursdagsgave, men for meg personlig foretrekker jeg å ha dem hver for seg.. Av en eller annen grunn. 

 


Beauty Made Easy All Over Moisture Stick – denne egner seg perfekt for knær, albuer hæler og generelt hudområder som oftest blir tørre. Enklere enn vanlig fuktighetskrem og perfekt i treningsbaggen, for eksempel. 

Kos dere med tipsene, og sjekk ut alt av nyheter HER💋  Husk at coverbrands alltid har fri frakt og 1-3 dagers levering! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg