jeg skjønner ikke viktige ting


Endelig hjemme hos mamma og pappa i Harstad. Jeg er like stygg som i går, men i det minste i litt finere omgivelser! Herregud, jeg skrev tidligere at jeg aldri skal klage på mitt eget utseende igjen, og nå føles det nesten som om jeg mener det. Jeg visste ikke at jeg likte kinnbeina mine så godt, før jeg plutselig mistet dem, vil det si. Dere er sikkert lei av å høre meg klage om dette, men jeg personlig synes det er forfriskende å lese om noe annet enn Siv Jensen sitt indianerkostyme og kronikker om “ekte kvinner”, som jeg seriøst får opp i facebook-feeden min hver bidige dag. Og, den evige meldingen på innboks “kan du ikke slutte å ta fillers og bry deg om viktigere ting”? Nei beklager, den sammenlagte timen jeg bruker i året på å ta fillers gjør at jeg dessverre ikke har tid til å tenke på noe annet. De resterende 8 764 timene i året tenker jeg også på fillers. Når jeg sover tenker jeg på fillers. IKKE SNAKK OM VIKTIGE TING, JEG HAR IKKE KAPASITET! (Jeg sov kanskje i mattetimene, men ikke da vi lærte om ironi og sarkasme. Håper ikke dere gjorde det, heller). 



Nord-Norge trenger ikke filter, men jeg slenger på et likevel. Jakken min er fra Zara, (annonselenker)lue HER / sko HER (de er faktisk digge å ha på seg!)

 Da pappa hentet meg sa han “jeg synes du ser fin ut” og vi kan herved konstantere at jeg ikke engang kan stole på min egen far. Eller, han må vel synes jeg ser fin ut siden han har skapt meg, men om vi skal være ærlig ser jeg vel ikke lengre ut slik som han skapte meg uansett – så han kan gjerne si at jeg ser støgg ut, om jeg har forstått nordmenn rett (greit å mobbe jenter som er opptatt av utseendet, og hele den regla der). Uansett, godt å være med mine foreldre! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg