venner man har og ikke har

Dere har virkelig _reddet_ sykdomsperioden min. Jeg har fått så mange gode tips på bøker, filmer, serier, podcaster at jeg absolutt ikke har hatt for lite å gjøre. I forbifarten vil jeg derfor anbefale dere filmen “seven punds” som jeg likte veldig godt, samt podcasten “the mindfull kind”. Begge deler var tips fra lesere, så takk skal dere ha! Det ekke noe problem å være hoven når jeg har så fine lesere. JUST KIDDING, det er et jævla problem, men dere gjør det litt bedre.

Er det en ting jeg har lært av å være syk, så er det hvor mange venner jeg ikke har. Jeg har nydelige folk rundt meg som stiller opp på døren om man trenger det og lager suppe, ringer og sender meldinger, (og det er ikke en selvfølge, jeg setter pris på det), men så har man de som ikke gir en lyd fra seg med mindre det er.. fest? Altså, aner dere hvor mange sånne jeg har hatt, og har i livet mitt. Det ante faktisk ikke jeg, før jeg ble syk og ikke kunne være med der det skjer. En SMS er nok, liksom. Jeg forventer ikke så mye mer. Men nå har jeg vært innlagt på sykehuset to ganger i år, første gang det skjedde og folk ikke ga en lyd fra seg tenkte jeg at sånt skjer, folk har sine egne liv og mener ikke noe vondt. Men to ganger er litt sånn… neh. 

Derimot har jeg hatt besøk av mine fine venninner Marte og Sandra i kveld. Vi snakket om alt mulig, og hørte igjennom noen av de nye låtene til Sandra som kommer i løpet av året.. Og mine låter, da. Gøy å få perspektiv fra en venninne som er artist, og en venninne som ikke er det – så får man sett begge sider av saken.

De søte (og gale) hundene til Sandra som også var med på besøk til meg. 

I går ga jeg dere en rabattkode på nelly, men jeg leste at noen av dere ikke fikk åpnet linkene. Så synd! Jeg har dobbeltsjekket og alt skulle være rett, men likevel.. For å gjøre det godt igjen gir jeg dere en eksklusiv rabattkode på nly brands neste helg, så hold utkikk! Den kommer til å gjelde kun for mine lesere. 💋 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg