pappa-kjeft og kjærlighet

Dagens sykebilde. Jeg ser enda ut som en hamster, men det går sakte fremover. 

I sta ringte jeg pappa og gråt i telefonen fordi jeg hadde så vondt og er så lei av å ligge inne på et mørkt rom, jeg hadde forventet å få litt sympati tilbake men istedenfor fikk jeg kjeft, haha. Men – siden jeg har verdens beste pappa kommer det fra et sted med masse kjærlighet, han vil bare at jeg skal ta vare på meg selv. De fleste er sykemeldt i mellom 3-5 uker etter en operasjon som jeg har vært igjennom, jeg takket nei til sykemelding fordi jeg ikke klarer å “skuffe” noen ved å ikke jobbe. Trist å si, men uten jobb føler jeg meg verdt ingenting. Planen var å gå tilbake i full jobb på mandag med tv-opptak og studiotid, men vet dere hva? Det er fysisk umulig, og det forstår jeg nå… Etter litt pappa-kjeft i telefonen, vel og merke. Så nå har jeg fått sykemelding i fem dager og reiser hjem. 💋 HARSTAD 💋 

Denne boken har jeg lest de siste dagene, “Conversations with God”. Den er helt.. OK. Jeg har lest såpass mye “spirituelle” bøker at jeg har høye krav på den fronten. 

En ny kjole jeg prøvde på i sta. Tro det eller ei, men den var faktisk perfekt å sitte hjemme å være dårlig i. (annonselenke) Den er fra River Island, som sammen med Missguided er mine favorittmerker på nelly. 

Jeg må snart begynne å pakke tingene jeg trenger til reisen.. Som egentlig ikke er så mye. Litt bøker, pc og koseklær. Så er jeg veldig glad fordi kjæresten min er i Harstad nå også (han er derfra), jeg trodde jeg måtte være alene med familien min (som ikke hadde vært ille heller, for all del) men nå får jeg kjærestetid i tillegg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg