mine beste kupp til høsten

annonselenker

Jeg er ikke den type blogger som lager collager med klær jeg selv shopper – men, nå ligger jeg her syk i sengen, og i all min desperasjon etter ting å gjøre sendte jeg faktisk mail til nelly og spurte om jeg kunne få en rabattkode til dere. And guess what? Det kunne jeg! Koden 15OFF gir deg 15% ekstra rabatt på alle klærne under, som faktisk allerede er satt ned i pris. Du finner hele salget HER

Koden gjelder kun i dag, og gir 15% rabatt på alt som ALLEREDE er nedsatt! Her kommer noen skikkelige kupp, men husk, det gjelder kun i dag 😙 Husk: 15OFF ved check-out!

Denne koster bare 200 kr! Jeg klikket den hjem med en gang. Finnes HER.

En perfekt kjole til julen! Finnes HER. Og prisen? Bare litt over 100 kr 🙂 

Enda en fin jumpsuit til julen! Du finner den HER. 

Det siste jeg bestilte hjem var denne kjolen som jeg vurderer på nyttårsaften. Tidligere år har jeg nesten vært litt for pyntet, men denne er en perfekt kombinasjon. Du finner den HER


Husk å sjekk ut hele salget HER. ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg