en dritt dag

Hei fine dere, og nok en gang – tusen takk for alle ønsker om god bedring. Det varmer!

I dag har jeg en skikkelig dritt dag, uten at jeg trenger å gå så veldig inn på detaljer. Når jeg ligger inne med for mye tid til å tenke kommer det opp ting fra fortiden som jeg helst ikke vil tenke på. Jeg er fullt klar over hvorfor jeg er som jeg er, og hvorfor jeg bryr meg om de tingene jeg bryr meg om: utseende, bekreftelse, å bli sett, å føle kjærlighet.. Og når jeg er i en sårbar situasjon som nå er jeg ikke i stand til å “ta meg sammen”, slik jeg vanligvis ville ha vært, eller i det minste ha prøvd på. Anyways.. Jeg må bare få roen i meg. Det er normalt å ikke være på topp etter en operasjon, jeg bare nekter å godta det. 

Her har dere et bilde av meg knipset nå nettopp, rett fra senga – hvor jeg har vært i 20 timer. Et heldig bilde, om jeg skal være ærlig haha. Jeg er enda veldig hoven, ergo mye større bollekinn enn det ser ut som her. En liten bolle. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg