jeg ble skikkelig redd

annonselenke

Tidligere skulle jeg ta blodprøver og snakke med en sykepleier om operasjonen i morgen, og kort fortalt: jeg skal få små metallplater inn i kjeven som skal bli boret inn, knekke hele kjeven fremover, og så kan jeg ikke spise fast føde på 6 uker. Den informasjonen var tydeligvis vanskelig for meg å takle, og av en eller annen grunn følte jeg meg plutselig veldig liten, alene og svak. Jeg satt med tårer i øynene og prøvde så hardt jeg kunne å holde gråten inne, jeg ønsker å være sterk og takle dette som en voksen person..I ettertid av mitt lille sammenbrudd har sykepleierene vært helt magiske, de kommer inn på rommet mitt relativt ofte og sjekker at jeg har det bra, slår av en prat og passer på meg. Jeg kunne ikke vært mer takknemlig for det norske helsevesenet akkurat nå! Ja, det har vært kjipt å stå flere måneder på venteliste, men etterhvert har jeg fått hjelp og nå skal jeg endelig operere. Ah, Norge ass. ♥

Om det skulle være av interesse for noen, så er genseren min fra River Island / Nelly, og jeg elsker den. 

Jeg har begynt å grue meg mer og mer, kanskje spesielt til narkosen. Jeg har tidligere hatt en uheldig opplevelse med oppvåkning fra narkose, hvor hele kroppen min var lam i 10-15 sekunder og jeg heller ikke klarte å prate ordentlig samtidig som jeg var fullt tilstede i hodet og hadde massive smerter. Jeg tror ikke det kommer til å skje igjen, men man vet jo aldri. Akkurat nå er jeg fysisk kvalm fordi jeg gruer meg så mye til akkurat det, og ikke minst smertene etter. Men jeg kan ikke kontrollere det, og enn så lenge ser jeg på serier, prøver å slappe av og så får jeg sovepille i kveld. Da slukner jeg forhåpentligvis og sover frem til operasjonen i morgen klokken 07:30.. Ah, ønsk meg lykke til dere.

PS: Det er tydeligvis folk som ringer sykehuset og utgir seg for å være venner av meg. Slutt med det, jeg har nok å tenke på + det er slitsomt for de som jobber her, vil jeg tro. 

PS 2: Jeg har nå funnet et par aktuelle kandidater for assistent-jobben hos meg, men takk til alle som har meldt interesse. Jeg skal ha intervjurunde om en uke og gleder meg veldig! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg