det er et mirakel!

annonse

God søndag, mine fine lesere ♥ 

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å poste en update på hvordan det går med hårveksten min før om.. kanskje et par måneder? Jeg er jo vandt til at det går så jævlig treigt. Helt siden jeg var liten har det vært sånn, håret mitt vokser bare ikke. Lillesøsteren min hadde alltid det lengste og tykkeste håret som vokste et par cm i måneden, men for min del holdt det å ta etterveksten hver tredje måned, og egentlig ikke da heller. Jeg kunne sikkert ha gått ett år uten å ta etterveksten, haha.

Men – nå er det tre uker siden jeg farget de mørke røttene mine sist gang, og se på dette!! Man burde kanskje ikke bli så glad for ettervekst, men JEG er det. Herregud som håret mitt vokser om dagen! 

Jeg bruker som dere vet HairCare, det tok to måneder (eller noe sånt) med fast bruk før det plutselig sa PANG! Pillene inneholder blant annet biotin, som er kjent for å styrke hår, hud og negler. Legen min sa faktisk at biotin er det eneste stoffet som funker for hårveksten! Ikke bare vokser håret mitt fortere, men jeg har også fått mer hår, altså det vokser ut nytt hår langs hele hårfestet mitt. Nå har jeg babyhår som jeg aldri har hatt før. Det funker som bare det! 

Jeg har aldri hatt babyhår før, og jeg er så glad det endelig begynner å komme. Tenk å få så mye ekstra hår! 

Det er anbefalt å ta to piller daglig, jeg startet slik men har gått ned til en pille nå som resultatene virkelig har begynt å komme. 

Du kan bestille HairCare her – jeg lover du ikke vil angre! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg