ANGST

Hei dere! Jeg hadde en veldig dårlig dag i går og hadde ikke noe lyst til å blogge – og istedenfor å klage og skrive triste innlegg holder jeg kjeft til jeg føler meg bedre. Well, det viser seg at i dag også ble skikkelig dritt haha.. Burde man holde seg unna blogg da, eller vil man lese om alt som er litt vanskelig også? Jeg aner jo ikke hva som er problemet, kanskje jeg bare gruer meg til å bli innlagt på sykehuset i morgen. Man føler seg sjeldent så alene i verden som da, når man ligger på sykehuset og stirrer i taket med smerter. Og jeg føler meg kanskje litt alene i verden generelt selv om jeg er omgitt av mennesker, delvis fordi jeg har blitt skikkelig plaget med eksistensiell angst igjen, og jeg kjenner ikke noen som er plaget av det samme. Gleder meg til det går over, for jeg håper virkelig ikke dette er noe jeg må ha av-og-på hele livet. Da kommer jeg til å bli gæren på ekte, haha.. Det eneste som funker per nå er faktisk å puste dypt ned i magen og se for seg hvordan pusten går inn i kroppen og fyller lungene. Da blir jeg rolig, der og da. 

Ellers har jeg vært i studio for å spille inn musikk i dag, og nå er jeg på Dajana sitt kontor for å legge litt sminke. Hun kommer ut med bok til uken så vi lager litt morsomme videoer sammen 🙂 Gøy med så flinke venner!


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg