JEG ER SÅ SINT

Talen jeg holdt under fakkeltog mot pels i fjor. 

Jeg har ikke klart å blogge om dette før nå, rett og slett fordi jeg ikke ville tro på at det er sant.. Vi har nå en sittende regjering som har valgt å kutte all støtte til frivillige dyrevernsorganisasjoner, og i samme slengen gir 2 millioner kroner til pelsdyrnæringen. Det vil si, 2 millioner kroner til dette:



Bilder: NOAH. Jeg klarer ikke dele de verste bildene, det er for tungt å se på..

Jeg vet at de færreste av dere kjøper pels, og det er jeg glad for. Dessverre har den sittende regjeringen en veldig dårlig politikk når det kommer til dyrevern, og jeg er så sint og lei meg at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Annet enn å selvfølgelig oppfordre dere til å kjøpe årets jakke uten pels, og ikke minst gå i fakkeltog mot pels 21 oktober. Dere finner arrangementet her. Dette fakkeltoget er nå viktigere enn noen sinne. Seriøst! 

Det er ingen som fortjener det livet disse dyrene har. Folkens, dette er i Norge. Det finnes INGEN dyr i pelsindustrien som lever verdige liv.  Jeg har kjempet denne kampen i mange år, og jeg kommer ikke til å gi meg. Jeg nekter, rett og slett! Jeg håper vi er MANGE som stiller opp på fakkeltog mot pels (jeg kan dessverre ikke holde tale, da jeg er nylig operert på dette tidspunktet, men jeg stiller så klart opp med fakkel og en haug venner). 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg