min dag i bilder

Herregud, takk for fine tilbakemeldinger på sist innlegg. Det rørte meg virkelig at dere ser hva jeg prøver å vise – nemlig det vakre i oss alle, det som bare er der, uten å nødvendigvis måtte påpeke såkalte “feil” for å vise at man er bra nok. Vanskelig å formulere, enklere å vise. Takk for at dere forstår meg. 

Dere ser ut til å like når jeg deler dagen min i bilder og litt kort tekst, så here we go! 🙂 

Jeg, Charlotte og Joakim dro innom Push Wagner for å kjøpe et nytt bilde til meg. Jeg har lånt et fra samme kunstner av Odd Magnus og Tinashe i et par måneder, men de skal ha visning på leiligheten sin og trengte det igjen. Jeg har blitt så glad i det bildet at jeg rett og slett måtte ha et som bare mitt. 

.. Og slik ble det! Jeg klarte faktisk å henge det opp selve, det er nesten for godt til å være sant og jeg er derfor konstant redd det skal falle av hengslene. Det skjer sikkert hvert sekund, haha. Det hadde vært så typisk meg at dere aner ikke engang.. En gang falt et stort bilde ned fra veggene her og traff meg i hodet og knuste over alt. Faller det, må det så klart falle i hodet mitt.

Jeg og Joakim dro på Millas Boutique, favoritten min på interiør i Oslo. Der kjøpte vi bursdagsgave til J som fyller hele 25 år i morgen! Litt kjedelig at han for det første fikk velge sin egen gave og at han ikke fikk den pakket inn, men han ble glad likevel. 

Jeg fikk også siklet litt over denne boken som jeg ønsker meg skikkelig.. Kim, ass. Hun er så vakker. Burdagsgaveønske for min egen del, selv om det enda er et par måneder til.

Vi har gått litt rundt i Oslo, og i dag var faktisk høsten ganske grei. Fine farger, fin luft, vonde minner som man gjemmer og legger lokk på og drar opp igjen de kveldene man er alene og vil gråte. You know, life.

Turen gikk videre til Pascal hvor jeg bestilte en kake til en fest jeg skal ha i helgen. Jeg skal faktisk feire at jeg ikke skal ha overbitt lengre, haha. På tirsdag operer jeg, og i den anledning blir det et “no more overbitt”-party for meg og et knippe av nære venner.

.. Nå sitter jeg her og spiser godteri. Og samtidig, halvveis ned i godteriposen tenkte jeg.. Om så mange først skal snakke om hva jeg gjør og bry seg om tingene jeg driver med, så burde jeg gjøre kule ting. Det er greit å la seg irritere over folk som har en stor stemme og en plattform som når ut til mange, men bruker den kun til sin egen fordel for å tjene penger. Og jeg forstår at man må ta visse steg for å komme seg opp og frem, og for å holde seg aktuell. Men jeg føler genuint at mennesker som når ut til mange og bruker plattformen sin på bare tull, er egoistiske og grunne mennesker. There, I said it. Og all denne filosoferingen som et resultat av godteri? Wow.

Nå skal jeg faktisk sove. Faen det blir digg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg