kjærlighet


En god blanding av mobilbilder fra verdens beste ferie med verdens beste menneske. Alt var virkelig helt perfekt, bortsett fra at jeg ble veldig syk de to siste dagene. Heldigvis ble jeg godt passet på av Kasper, han var en ENGEL. Jeg måtte reise hjem med omgangssyke og var sikkert ikke helt enkel å ha med å gjøre, jeg kastet opp i taxien på vei til flyplassen (3t kjøretur..) og gråt en del på flyplassen i Sri Lanka. Det var så varmt der, fullt av folk, null system og vi bare “yes hello we have business class where is the business class line??” og vaktene bare “you go with all the others”, haha.. Men reisen gikk fint til tross, jeg sov som en stein. 

Dere er kanskje lei av å høre om hvor fint vi har hatt det, så da kan jeg bare trøste dere med at jeg har vært i store smerter siden jeg kom hjem og hatt det helt _jævlig_. Og at Kasper reiser hjem i dag og at vi ikke ser hverandre på et par måneder… Men jeg får leve på minnene en stund. 

Men tusen takk til Lapoint for verdens beste uke!!! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg