PARADISE

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Føler meg som en skikkelig kvalm person som absolutt skal legge frem hvor fint jeg har det – men, husk på at livet mitt har vært en del jævlig også, hehe. Jeg føler meg nesten slem som legger ut bilder fra fantastiske Sri Lanka som dere i kalde Norge må se på.. Men jeg klarer selvfølgelig ikke dy meg. I dag regner det, og vi henger rundt på et hotell kun et steinkast unna villaen til Lapoint. Det er skikkelig fint her! Solseng, basseng og strand + litt god mat og drikke. Men jeg savner faktisk litt å bli banket i bølgene under surfingen.. Nå har vi ikke mer igjen av det, så jeg kan ikke si annet enn: jeg må tilbake, men da kanskje til California. En ting er sikkert, Lapoint har mange fine destinasjoner! 

Nå regner det litt, så vi tenker å dra på spa – frem til nå har vi stilt hverandre dilemma-spørsmål fra denne twitteren for å få tiden til å gå. Det er skikkelig gøy og anbefales å gjøre med venner eller kjæreste 🙂 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg