det har kun ødelagt for meg

Tror dere bloggere baksnakker hverandre og ikke går overens? At det er skikkelig konkurranse og at man nesten ikke klarer å vente med å ødelegge andres suksess? I noen tilfeller er det kanskje sånn, det har vi alle sett eksempler på. Det er så klart vanskelig om man ser andre få muligheter du selv ønsker du fikk, jeg personlig har kjent på den bitterheten ved flere anledninger.. Det har kun ødelagt for meg selv, og etterhvert som jeg har blitt eldre har jeg faktisk lært meg å genuint glede meg på vegne av andre, og innsett at det er plass til de fleste. Nå virker det kanskje som om jeg kaster stein i glasshus, siden jeg forrige uke var litt sånn “hva skjer med bloggnorge”, og den står jeg enda ved. Det er lov å være kritisk til andres bekymringsfulle valg, MEN det er noe helt annet å baksnakke, hate på og prøve å rive ned noen som faktisk gjør sitt beste og aldri har gjort deg noe vondt. Jeg vil ikke være en sånn person og lærer hele tiden av mine feil, og kanskje den kommentaren var dum av meg. Men da får jeg heller prøve å ikke gjenta en slik feil, for det er kult at folk er flinke. 🙂 

Jeg snakket meg litt bort, for jeg skulle egentlig bare fortelle at jeg spiste lunsj / middag med bloggeren Stina i dag. Vi har egentlig aldri snakket sammen, annet enn et par ord på facebookchat og der har vi kun snakket om jobb. Jeg ble så glad for at hun tok initiativ til å møte meg, og at jeg fikk mine fordommer knust. Jeg har i mitt stille sinn tenkt at hun kanskje er litt “gladjente” uten så mye “edge” (haha, sorry Stina!), som forøvrig er positivt, men hun var skikkelig morsom og sa smart jeg kommer til å ta med meg videre. Det viser seg at vi har mye til felles! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg jobbe i to timer, før Anne-Sofie og Marte kommer til meg i kveld. Da tipper jeg at vi setter oss i senga og ser på film, det har blitt tradisjonen vår.. Som alle andre venninner gjør 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg